Träningsvärk deluxe

Nu ska jag fasen klaga eftersom jag inte är med Fanni nu så jag kan gnälla med henne. JAG HAR FÅTT ÅRETS JÄDRA TRÄNINGSVÄRK OCH JAG KAN INTE RÖRA MIG. Vilket leder till att min natt på jobbet kommer bli horribel och jag kommer fasen avlida om jag ska gå in i varje bil. 😫 Igår morgon efter 4 timmars sömn gick jag med Fanni till hennes gym. Vi hade bokat in oss på ett crossfitpass med deras amerikanska coach. När vi kom dit stod det 1600m run, 100 pull ups, 100 push ups och 300 air squats! Han gav oss 45 minuter på oss. Snacka om att detta var min livs utmaning. Jag och Fanni lyckades med detta på 32 minuter men fick skala på både armhävningarna och chinsen. att springa 800m rush efter man gjort 150 squats är inget jag rekommenderar.. Att jag inte dog... Mina ben värkte, de var som kokt spagetti och jag var spyfärdig. MEN VAD SKÖNT DET KÄNDES EFTERÅT, men aj så ont det gör idag. Jag älskar denna sortens träning och det var verkligen inte sista gången jag hängde med henne dit! 👊🏾 Tough Wiking jag ska lösa detta! 






Efter passet blev det en välförtjänt recovery bar och en Nocco äpple. Första gången jag provade den och den har helt och hållet gått upp på en stabil andra plats! Idag ska jag testa apelsin och se vad jag tycker där, ska bli spännande. 😃 Sömnade 19 på kvällen och vaknade idag 11. Skönt med 16 timmars sömn. Wihoo!  



Kom ihåg mig?