Jobba över @ Volvo

Yes, imorse fick jag jobba över lite, kom hem vid 7. I helgen har det varit folk inne i fabriken och byte byggt om, fixat och donat vilket lett till att vi nu har ett bredare golv att jobba på, nya monteringar att göra och en ny station att jobba med. Jag fick lärt mig den nya stationen och gick den hela natten vilket sedan ledde till att jag fick stanna kvar när dagen kom för att visa dom och lära ut så dom kunde fortsatta lära varandra under dagen. Jag stannade en timme och fick umgås med mina pärlor. 


Sedan åkte jag till far min och sov. Var så trött att jag sov enda till klockan 18. Gick upp, käkade granola och åkte direkt vidare mot ishallen för träning.. 😃 Träningen gick GRYMT. Stod en perfekt dubbel axel med musik i korta så jag är nöjd haha. Sedan rusade jag hem och hann med en timmes italienska samt kolla Rapunzel på italienska och nu är jag påväg mot jobbet. 👌🏽 Imorgon ska jag och Fanni åka skrills & sen dansa, jag längtar redan!






Kom ihåg mig?