Överraskning från en fantastisk vän

Jag hade verkligen en grym fredag och lördag. Efter jobbet i fredags åkte jag hem till pappa och sov några timmar. Vid 12 kom Johan och hämtade upp mig & vi påbörjade vår road trip till vår kära huvudstad. 👌🏽 Vi körde upp på cirkus fem timmar där jag hela tiden var ovetande om vad som skulle hända på kvällen. Vi kom upp vid fem och med hjälp av vår grymma guide Nora hamnade vi rätt, slapp köerna och hann träffa henne en stund. Hon åkte med till hotellet och hängde med oss en stund tills vi skulle iväg. 😃 Jag hade mina spekulationer att vi skulle gå på Gavin DeGraws konsert eftersom vi pratat om den sedan i maj då vi visste att han skulle komma hit till Sverige. Men sedan fick jag för mig att han spelade den 9onde och inte den 6e och så men sedan kom eventet upp på Facebook och jag insåg att det var samma dag. När Johan sa att de vi skulle på började 19.30 i Annexet fattade jag direkt - VI SKULLE GÅ PÅ FREAAAKING GAVIN DEGRAW!!! 👏🏽💃🏽❤️❤️ Hans låt (ar) har hänt med mig under hela min uppväxt och jag blev så glad.


Vi tog först fel tunnelban till Globen men tack vare uppmärksamma Johan löste binder till Globen och promenerade därifrån först och handlade lite mat. För ovanlighetens skull fick det bli Pica Deli haha 😅 Men vi hade inte så mycket tid och det är ett grymt alternativ! Vid 19 var det insläpp och då var vi såklart där! Han började dock inte förens 20.12, då Johan lyckades vinna den leken med att gissa exakt minuten han går på... Alltså.... Sån röta haha 😂 


Konserten höll på i cirkus en och en halv timme. Varenda minut var ren njutning för både öron, själ och hjärta! Alltså vilken stjärna han är. En man med sjuk erfarenhet, grym röst, sådan talang och så sjukt närvarande och ödmjuk/jordnära. Jag älskar allt med honom och spikar helt klart en till biljett om han kommer tillbaka till Sverige. 







Kom ihåg mig?