Kvalitetsfredag!

Började med en "sovmorgon" till 12. Vaknade till strålande sol och utan något att stressa till. Bakade scones som jag åt varma med smör och marmelad och mjölk. Så gott 😍 


Efter frukost pluggade jag lite italienska. Efter en stunds pluggande så gick jag ut med Asta i en och en halv timme. Vi skrapade ihop en mil under tiden jag pratade med min bästis från östkusten Nora! 💃🏽 



Väl hemma igen umgicks jag med mamse en stund innan hon skulle iväg. Plockade fram lite jag hade att göra och bestämde mig sedan för att baka. Jag hittade inte tillräckligt med ingredienser och grannen (som brukar vara min räddning var inte hemma) så jag åkte in till Stenungsund, köpte en ben & Jerry, slog mig ner i soffan, sydde klart alla paljetter på min kortprogramsklänning och har nu kollat How to get away with murder tills nu! 😃 Så grym serie! 



Nu blir det en del Harry Potter innan läggdags. De var även inställd träning idag eftersom vi hade test för alla åkare i vår hall. Men jag ska åka imorgon, det ska bli kul ✌🏼️



Kom ihåg mig?