Sveriges kassa vårväder

Eftersom det bar sämst-Sverige-vårväder idag så passade jag på att sova! Blev väckt av brandlarmet vid 12 men somnade om lätt som en plätt och vaknade till mitt alarm vid fyra. Gick upp, käkade omelett till frukost & åkte mot Stenungsund. Hämtade ut två paket från Gymgrossisten, mina två lock Nocco, Nocco tröjan, en tidning, vattenflaska och någon dricka (?!) man fick på köpet. Tungt att bära ut meen så värt! 



Åkte från Ica mot Lökeberg, hem till min faster. Hon ska hjälpa mig med en födelsedagspresent jag ska göra till nästa helg. Tror inte personen den är till eller dess familj läser här men man vet aldrig så ni får se nästa helg OM jag blir nöjd! Umgicks med min faster en stund och åkte sedan vidare mot Rollsbo och STC. Där körde jag ett ordentligt bröstpass och blev sedan utkickad när dom stängde vid 21. 







Satte mig efter gymmet i bilen och käkade min middag från Pica deli. Så ovanligt för min del haha eller?! Så gott var det i alla fall. Nu ska jag bläddra lite i tidningen innan jag byter om till arbetskläderna och åker till Sofia och vidare mot jobbet. Snart blir det 6 timmars jobb. 😫 Det gör dock ingenting för så fort vi är klara väntas HOTELLFRUKOST på Scandic imorgonbitti. 😍 Längtar! 





Kom ihåg mig?