Ny vecka, fler aktiviteter!

Älskar att vakna upp vid tre och veta att du har massor med tid att spendera. Dagen har precis börjat för mig och jag har ingen anledning till att stressa med något! Jag vakande vid tre, åt frukost i lugn och ro som blev omelett med skinka 👍 Tog bilen till Partille och var hemma redan vid 16.45! Gick ut på en promenad i det fina vädret och gick bort till Eriksbergs lekplats, lade mig en stund i solen i hängmattan och bara njöt av att vara ledig. 




Det var så härligt med som trots att det inte var så varmt. Så länge solen är framme är jag nöjd för så fort man hittar lä så kan man hänga där länge. 



Gick tillbaka hem, lagom till klockan sex. Då mötte jag upp pappa och hans tjej, bytte om och vi tog bilen mot Kville. Där hade pappa bokat bord på en supermysig restaurang som vi var på när jag fyllde år, Tildas krog. De har hur god mat som helst. Jag åt en kyckling-Thai-inspirerad rätt, Jonas käkade schnitzel, Katharina black and white som var ox- och fläskfilé och pappa åt ankbröst. Allt smakade ljuvligt. Till förrätt delade vi fyra på två carpaccio och vitlöksbröd 😍



Vi hade det supertrevligt och åkte därifrån mätta & belåtna två timmar senare. Väl hemma knäppte jag på mig mina inlines och fick rullat ihop en runda på 1 mil, köpte en Nocco på det och duschade. Nu tänkte jag se om det går att sova en timme innan det är dags för jobbnatt nummer två denna vecka! 😌 




Avslutar med en häftig fönsterbild på mig och papse med hela hamnen i bakgrunden! 




Kom ihåg mig?