Något som imponerar på mig

Idag vaknade jag utav alarmet vid 12. Hade saker planerat, vilket ledde till att  jag inte kunde sova ut idag heller. Jag, Jossan och Fanni hade bokat in en privatlektion med Duran mellan 13.30-15.30 så jag var från stund ett igång med förberedelserna inför träningen. Kände mig väldigt hungrig när jag vakna så det blev en ordentlig frukost bestående av en omelett med skinka och sedan yoghurt och paulúns müsli och russin. Mättande, bra och gott! 😍 Bytte om och åkte mot Kungälvs ishall. Mötte upp Jossan vid 13, tog på oss skrillsen och körde ett ordentligt och väldigt roligt pass med mycket hopp, sköna steg och piruetter! 👏 Så som vi gillar det. 



Eftersom vi var på och åkte på allmänhetensåkning så var det tyvärr inte bara vi på isen. Idag delade vi även med fyra stycken hockeykillar som också tränade. Vi delade upp isen och samsades förvånansvärt bra så det funkade allt. Jag måste berätta varför min rubrik i detta inlägget är som det är:

På isen, utöver oss var det som sagt fyra hockeykillar varav två stycken fortsatte åka när man inte fick ha klubba och puck på isen mer. De övade sin skridskoåkning och försökte sig på att göra samma saker som oss, alltså hopp och piruetter men lyckades kanske inte sådär jättebra haha. De var i alla fall fett charmiga och det var kul att se hur mkt dom försökte! Efter isen, jag gick av vid kvart över, Jossan och Fanni var på en stund till så satt jag och pratade med de två killarna på bänken. De var hur trevliga som helst och supersjyssta. Jag drog därifrån och åkte mot Maxi, satt ute i solen när Fanni ringde och sa att hon hade något till mig. Jag fattade ingenting haha men så berättade hon att ena killen kommit fram till henne och frågat om jag var singel, sedan lämnat en lapp med sitt namn och telefonnummer så jag skulle kunna höra av mig. ALLTSÅ SÅNT HÄR IMPONERAR SÅ SJUKT MKT PÅ MIG! Att han vågade 👌 Alltså wow! Jag vet så många gånger man själv velat göra samma sak men fegat ur i sista sekund och förlorat sin chans. Men han tog tummen ur och gjorde det och såklart hörde jag av mig. Alltså ett sånt plus i kanten denna charmiga kille fick 👏 


Jag mötte i alla fall upp Fanni och hängde med henne en stund. Vi satt i solen och tjötade samtidigt som vi avnjöt en Nocco. Vid 16 begav vi båda oss hemåt åt varsina håll och jag städade lite hemma, plockade i ordning mina saker och plockade in golfbagen i bilen. Mötte upp Michelle och Kenny på golfbanan vid 18 och gick första rundan för iår. Det var riktigt kul & gick förvånansvärt bra. För er icke golf-fanatiker så ska man gå på 18 poäng för att ligga på sitt handicap och jag fick 21 poäng första rundan så jag är superduper nöjd. Det var även kul att gå med två av mina favoriter och se hur dom utvecklats sedan förra året. Sprang även in i Emilia och Julia också, vilket var kul för dom har jag nog inte träffat på cirkus ett år! 😳 





Vi hade verkligen vädret på vår sida. En sådan kväll vi fick 👌🏼 


Åkte hem och lagade mat. Blev kycklingkebab igen som förövrigt är SÅÅÅ GOTT 😃😍😍 Sedan vilade jag en stund innan jobbet. 



Kom ihåg mig?