Fullspäckat schema

Helgen försvann fort, som vanligt. Känns sjukt att det redan är slutet av maj och en ny jobbvecka inleds om några timmar. Min helg har varit över förväntan, har haft en riktig kanonhelg! 😃 Började i fredags med både konståkning, 4-gott och Liseberg med några av mina favoriter. Fortsatte lördagen vid 12 då jag åkte in till hm och köpte en långklänning jag SKA använda i sommar + en byxdress som är bra över bikinin till och från stranden (om de blir så varmt så man kan bada såklart). Sedan vidare in till Eriksberg för att heja på Johan som sprang Göteborgsvarvet! 👌🏼 Han var grym när jag high five:a han vid 8 km sedan kom han i mål med en grym tid, vilken kille! 💪🏼 



Efter jag hejat på Johan tog jag bussen mot stan. Där mötte jag upp Amanda och vi käkade lunch på gräset vid Kungsport. Köpte en kycklingsallad på Slim Food och satte oss ute i solen. Jag trotsade vädret och tog jump suit med shorts! 👌🏼  




Efter lunchen mötte jag upp Fanni vid Nordstan. Vi tog bussen tillsammans hem till Eriksberg där min bil stod. Körde till ICA och handlade sedan körde vi hem till henne, hämtade tältutrustning och drog hem till mig. Där packade jag min väska och vi åkte mot Hällungen. Där valde vi en plats i skogen, slog upp vårt tält, bäddade för natten, lagade kycklingvingar i tranga-kök och sedan slog vi upp en eld. Inte nog med detta, vi tog även årets FÖRSTA DOPP!!! Elden värme vi oss vid tills sent på kvällen då dök vi in i tälten med godispåsen i högsta hugg! En perfekt kväll enligt mig! 😃 Vaknade lagom till frukost som Fanni som vaknade sju hade lagat i ordning. Rostad macka och ägg, sedan även snabbnudlar, så gott! 













Ett perfekt dygn med en perfekt vän! 



Kom ihåg mig?