Första nattveckan avklarad

Förlåt för de oaktiva bloggandet här, Sandra har blivit lika dålig på att påminna mig skriva. Samtidigt har det varit mycket nu den första veckan på nattskiftet, mycket nytt att ta in på samma gång och mycket att vänja sig vid så bloggandet har inte riktigt varit prio 1 haha. Nu är i alla fall första veckan på nattskiftet avklarad, jag känner mig nöjd och har absolut blivit positivt överraskad vad den hade att ge. Jag tror det kommer bli hur bra som helst, dock saknar jag mina f.d kollegor otroligt mycket. MEN, bara för de inte är mina kollegor längre behöver ju inte det betyda att vi inte umgås. Som igår, vid 19 kom alla till mig, vi förfestade hos min far och drog sedan vidare till Biljardpalatset, vi skulle dragit vidare men alla blev lite otaggade och de flesta drog sig hemåt. Jag hade (pratar nog för dom flesta med) en vääääldigt rolig och trevlig förfest och jag är så glad att jag har dom som vänner. Det var såå kul att träffa dom igen! 





De blir lite huller om buller i ordningen här för nu tänkte jag berätta om torsdag. I torsdags sov jag till fyra. Passade på att sova lite längre för att vara pigg o fräsch senare på natten. Drog direkt till gymmet och körde ett bröstpass. 


På kvällen, direkt efter gymmet drog jag mig närmare stan, hela vägen ut till Mölndal för att hälsa på min köra Olof. När jag kommer dit har hon lagat i ordning tacos som stod på bordet, sååå gott! Det var ett tag sedan jag åt det (konstigt nog) så jag uppskattade det VÄLDIGT mycket. Vi umgicks hela kvällen, snackade ikapp massa & hade det hur trevligt som helst! 


Det var såå fint väder när jag körde. 






Kom ihåg mig?