För mkt vilodagar

Oj herregud vad händer med mig? Jag kom på mig själv att jag inte varit på gymmet sedan i torsdags... Känner mig tom på muskler haha. Okej jag har haft mycket att hinna med, åkt skridskor och spelat golf men det känns konstigt när jag inser hur mkt jag saknar gymmet. Inatt sov jag hos pappa, vaknade vid två, käkade frukost och åkte mot Kungsbacka och Freeport. 



Jag fick handlat ett par vardags-Nike. Är supernöjd. Sedan köpte jag även en vind- och vattentät jacka från Helly Hansen. Superpriser verkligen så jag kunde inte låta bli. 



Så snygga! 😍 Påväg hem sprang jag in på Ica, köpte Celsius för jobbet, lite middag och handlade för på lördag när de e dags för andralång. Köpte även cider till några studenthalsar för nösta vecka! 👍 Åkte hem, lyckades tajma en hagelskur på min promme och kollade film med pappa och hans tjej innan dom gick och lade sig och jag åkte till jobbet. 






Kom ihåg mig?