En trött-en

Ja idag har det inte varit snabbt tempo för min del men vad gör det? Alla dagar behöver faktiskt inte vara intensiva så idag var en slapp, "ta den tid du vill på dig" dagen och så fick det bli. 😃 Vaknade vid 16.30, fick bli så eftersom jag & Sofia käkade frukost på Hotel Lorensberg i stan innan vi åkte hem imorse, då blev det en extra timmes sömn på eftermiddagen istället! Hotellfrukosten var i alla fall ljuvlig och välbehövd, sov gott med den i magen sedan. 



När jag vaknade vid halv fem, bytte jag om och gick ut. Fick till en lång men inte snabb 1mils promenad med Asta. Tog den lilla tiden de tog men de var det värt. Jag lyckades även tajma vädret galant då jag sov när de regnade, gick ute den 1,5 timman det var sol och uppehåll & sedan satte nyckeln i dörren när det började regna igen ☔️💃🏽 



Fick invigt min nya vind- och regnkappa från Helly Hansen trots att de inte regnade. Hade det varit så att jag bara hade tröjan på mig SOM INTE TÅL REGN, då hade det garanterat regnat. 


När jag kom tillbaka hem passade jag på att dammsuga. Morgondagen är fullbokad in i minsta detalj så det var bäst att göra klart det idag så jag slipper sista sekunden imorgon innan jag ska åka in mot stan. Väntade på att mamse skulle komma hem för att sedan åka till Stenungsund och Tiamo för att käka middag. Jag bjöd på en lite för tidig morsdag middag. Jag tog en kycklingsallad och mamse käkade en pizza. Ett besök på Ica senare var vi hemma och mös resten av kvällen. En bra mor- och dotterkväll fick vi till. 


Nu blir det sängen. Hoppas jag somnar trots att jag vaknade för några timmar sedan. Imorgon står alarmet på 8 så ska jag försöka hinna med allt innan jag ska hämta upp Sophie i Jörlanda och åka möt Alice. Imorgon väntar Hammarkullekarnevalen, Ninja Warriors, Andralångdagen och utgång, stress!!! Godnatt! 😃😁



Kom ihåg mig?