Äntligen vårväder

Lyckan som uppstår när man vaknar till värme och sol! ☀️ Dagen blir genast tusen gånger bättre, eller kanske tom mer! Jag ställde alarm både klockan elva och tolv endå lyckas jag vakna när klockan är halv ett, hur nu det är möjligt. Måste verkligen sova som en stock och ha fruktansvärt lätt för att somna om när jag inte tänker på det. Eller så kanske jag typ manipulerar mig själv till sömns eller något 🙈 Eller så kanske jag behöver x antal timmars sömn varje natt, eller ah dag - ja så kan det nog vara! 


Både igår och idag levererar detta nordliga land lite värme och sol, så otroligt skönt. Både igår och idag startade jag dagen med att sola ute på balkongen samt äta frukost ute i solen. Så grymt sätt att starta dagen på, absolut en topp tre i min värld. 👍🏽 Imorse när jag körde hem från jobbet, då jag tog helg vid 6.30 var det redan påväg att bli bra väder. Därför valde jag att gå upp lite tidigare idag och ta vara på det ☀️ Det ska tydligen regna hela helgen så då kan jag passa på att sova ut då. ☔️ Snart kommer Alice hit, vi ska ta en långpromme innan jag senare ska träffa mina superpojkar. Det blir förmodligen matlagning och gött häng om jag känner de grabbarna rätt! Jag längtar efter dom för nu var det några veckor sedan vi umgicks. 







Kom ihåg mig?