Vad definieras som ledig dag?

Idag var en sådan "Elina - vad sysslar du med, dag"... Haha allt som kunde gå snett gjorde i princip det haha. Började dagen med att lämna min väska hemma där jag har volvo kortet, bankkortet, gymkortet OCH mitt körkort i.. Haha så körde till jobbet utan körkort och kom knappt in genom grindarna på jobbet pga kortet haha. Lyckades gå med en kollega in så de löste sig tillslut MEN så jobbigt utan kortet. Bankkortet hade även behövts lite senare då jag skulle köpa en celsius haha men fick lånat en 50lapp av en snääääll kamrat. Skrapade även ihop mina sista mynt lite senare för att handla saft på vägen hem.. Man blir så begränsad utan kortet för ALLT kostar verkligen pengar! 😁 Satt i väärldens kö på vägen hem efter jobbet, trodde aldrig jag skulle komma hem. Dåliga busschafförer gjorde även min hemgång svårare då dom kör ut och i princip parkerar mitt på vägen så att man själv inte kommer förbi, idioti! Var på gymmet vid 17, fick gått 50 minuter på curven, kört lite biceps samt lite stretching. Väääldigt mycket svettigare fick jag tagit mig hem till duschen. Lagade mat, skrev in lite i min kalender och nu efter ett avsnitt av OITNB så ligger jag till ro för att sova. Imorgon är en ny dag full av träning så jag tänkte sova så mkt som möjligt. Jag känner på mig nu att jag fortfarande är helt seg i kroppen från Military Weekend i helgen samt all intensiv träning som varit de senaste. Helgen lär jag inte hinna sova ikapp då vi åker på skidresa med jobbet, ska bli såå kul! 




Världens bästa låt, den gör mig såå glad. 



För de som inte vet är OITNB = Orange is the new black. En jättebra serie som du som inte sett borde börja kolla. Har bara kommit till avsnitt 6 men ja tycker den är bra än så länge. Nu när säsong 1 av HTGAWM är slut måste jag ju ha en ny serie att kolla på. Blivit rekomenderad denna av så många nu så de fick vara dags. 

Slänger även in en bild som gör mig glad, från en av de roligaste helgerna i mitt liv. 




Imorgon ska jag även berätta en liiiten hemlis! Godnatt så länge. 



Kom ihåg mig?