Vad fasen hände där

Ja vad hände med min lördag? Den blev inte riktigt som planerat.. Hade så ont i magen från pizzan i Danmark hela natten så jag sov verkligen hela dagen. Jag vaknade först vid ett, sedan tre och sedan SEX (!?) jag vaknade klockan sex liksom... 😫 Det var den lördagen... 🙊 Åkte in till stan, mötte upp Amanda en stund och hämtade två klänningar som jag ska ha med utomlands på onsdag! ☀️ Åkte tillbaka hem, packade ihop mina grejer och åkte hem mot Stenungsund. Mötte Johan på motorvägen, någon tokstolle blinkade med helljusen på mig och jag fattade ingenting tills jag insåg att det var han som busade bakom mig. Fortsatte hem, slog på några avsnitt av Orange is the new black och gick och lade mig efter det! 🎀 



Fick även hem min fitbit, aktivitetsarmband som jag är supersugen att testa nu! Haft på mig det hela dagen och den verkar stabil, den förstår bara inte mina sovtider haha men det är ju lite förståligt eftersom dom inte är helt normala! 🙊 



Kom ihåg mig?