Slut på veckan

Idag startade jag dagen i Kungälvs ishall. Där tränade jag ett ispass med Uddevalla. Vi åkte 10.30-11.50, hoppade igenom alla hopp och körde steg och piruetter! 😃 



Vid tolv åkte jag hemåt, käkade frukost bestående av omelett och skinka. Mamma & Jonas kom hem tätt inpå och vi vilade lite allihopa. Satt ute i solen, lyssnade på musik och bara gottade mig. Vid fyra började jag och mamma laga mat. För min del blev det grillad kyckling och äpple/baconröran. Så otroligt gott, lär bli samma middag imorgon. 


Vid 18 gick jag ut i solen med Asta. Vi fick till en 5 kilometers promenad i solen innan jag bar tvungen att göra mig iordning för jobbet. Körde mot Kungälv för andra gången idag, hämtade upp Sofia och åkte mot jobbet. Nu sitter jag här i hopp att sista passet ska gå fort så vi får sluta. Ingen övertid idag 👌 










Kom ihåg mig?