För fort för att hänga med

Både tisdag, onsdag & halva torsdag har redan gått. Det var måndags senast som jag uppdaterade här, alltså jag hinner inte med haha! Full rulle dagarna i enda men de e ju så jag vill ha det. 👍 Måndagsnatten swishade förbi super fort eftersom arbetstimmarna var dubbelt så få som kvällen innan. Sov länge i tisdags. Hade planerat att gå upp vid ett men vaknade då och kollade ut men vädret var inte så bra som jag hoppats på så jag somnade om och vaknade vid tre. Då var vädret bättre så jag gick ut och lade mig en stund på balkongen. Lyckades somna två timmar där och vaknade vid fem. 


Kände mig duktig så jag hjälpte mamma klippa gräset. Hon gick med trimmern så resultatet av gräsmattan en timme senare blev KANON! Så snyggt! 


Efter gräsklippningen gick jag och mamse på en långpromenad ner till Bastevik och tillbaka. Skönt när solen vad framme. 


Efter promenaden åkte jag mot Kungälv. Mötte upp Johan, vi åkte till Maxi, köpte Pica deli och fortsatte vidare i hopp om att hitta en sittplats vid sjön men det slutade med att vi satte oss på en fore green på Lunna golfklubb. Knotten och myggen åt tyvärr upp oss så vi bytte ut våra planer och åkte hem till Johan istället. Kollade första avsnittet av Bron men avslutade med Kyle XY istället som är bättre! ☺️ Sedan vid 23.30 åkte jag vidare mot jobbet! 



Natten på jobbet gick fort men det var ABSOLUT den jobbigaste natten någonsin. Jag fick jobba hela själv utan min lärling och Volvo hade ökat takten. Det gick så fort och jag var genomsvettig från 00.30-06.06 då vi slutade. Ja sprang ut genom grindarna längtandes efter min dusch. Hem, fort som fasen och hann hem redan vid 06.48, somnade DIREKT. 


Hade planer vid 18 så sov tills dess! 



Kom ihåg mig?