Skadad

Ja det blev ju inte riktigt som jag hade tänkt mig med dom nya skridskorna.... Jag har fått två normala skavsår och ett dunder skavsår på vänster foten som jag tränat på i tre dagar. Igår på andra passet kände jag att det verkligen inte gick så jag åkte direkt till Michelle och värmde mina skrills. Nu är dom på gång att bli bättre men de ska bara lästas också så sedan hoppas jag att jag kan börja lägerveckan nr 2 utan ont samt köra hela veckan. ✌🏼️ 


Gav dock inte mig själv de bästa förutsättningarna då jag inte värmde dom innan Grekland. Så dumt av mig så nu får jag skylla mig själv när jag fått sådana problem. Var på Vårdcentralen imorses och kollade upp så att allt var bra. Det såg okej ut men läkaren sa att jag skulle sänka min smärtgräns framöver och inte träna och köra när jag faktiskt har ont men jag har sett liknande förr hos kompisar så det är förmodligen ett konståknings symptom. Ligger nu här med en plåstrad fot i vädret medan Jossan och Nora har skoj på isen. Jag ska vila fotish idag sedan känna hur det känns och gå på läkaråterbesök imorgon vid 10. Hoppas såret läkt bättre då så jag så fort som möjligt kan köra igen! 💪🏽 


Men med min Sprite bredvid mig ska jag nog ta mig igenom dagen. Hajdå



Kom ihåg mig?