Grit Plyo premiär

Pigg, go och glad var jag när jag vaknade vid 16. 💪🏽 Redo vad dagen hade att erbjuda. Käkade en ordentligt müsli frukost innan jag tog bilen in mot gymmet. Hann med en snabb uppvärmning innan det var dags att ta plats i pass-salen. Jag ställde mig långt fram för att se ordentligt och få ut så mycket som möjligt av passet. Eftersom det var första gången jag testade Plyo kändes det bra att se instruktörerna ordentligt. Min grymma och fantastiska vän Ida var med och teamade med hennes kollega och båda två var riktigt grymma! ✌🏼️ Plyo är 30 minuters högintensiv intervallträning och det var PRECIS vad det var. Droppade svett 30 minuter senare, det var SÅ kul! 💃🏽 





Fick handlat lite efter passet och efter en efterlängtad dusch lagade jag tacos och nu underhåller jag mig med Orange is the new black i väntan på nattens jobb! Imorgon väntar BodyAttack med Hanna, ska bli kul 😃



Kom ihåg mig?