Redo för långprogrammet!

Sitter med lunchen precis framför mig, redo med både smink och frisyr för att tävla. Idag är det dags för långprogrammet och jag är både taggad och redo att ha kul. Det ska bli roligt att se vad mitt långprogram är värt idag, eftersom det är första gånget jag tävlar med Bollywood sedan jag fick det. :) Jag har även fått låna en passande klänning från grymma Jennifer så jag ska tävla i hennes dräkt idag. Seniorer damer går på vid 15.34 och jag är i andra uippvärmningsgruppen så jag räknar med att gå på vid ungefär 15.55 någon gång. Idag hoppas jag även att tekniken inte krånglar som igår utan att vi kan få våra poäng direkt efter åken! Igår fick vi vänta enda tills klockan nio innan de kom ut på internet! Jag vaknade vid 7 idag och kunde inte somna om, så segt när jag endå kunde sova. Helt plötsligt sedan vaknade jag vid 10.30 av att hemtelefonen ringde, när händer det!? Haha vem använder ens den längre haha? Min bror ringde till den bara för jag inte svarade på mobilen... Haha men man svarar ju INTE av en anledning när man sover.. haha aja! Skönt att ha en extra halvtimme på sig på morgonen då mitt alarm stod på 11. Jag gick upp, åt frukost direkt och kollade sedan lite bilar på blocket för jag är så sugen på att skaffa en egen för det för allt så mycket lättare. Nu har jag gjort mig i ordning och har precis börjat käka lunch. Skönt att äta några timmar innan man ska på och åka så man inte är alldeles för mätt eller alldeles för hungrig. Jag är i alla fall så redo jag kan bli och hoppas dagen blir lika bra och rolig som gårdagen! Vi hörs senare ;) 
 
 



Kom ihåg mig?