Långhelg deluxe & konståkning på elitnivå

Äntligen helg, i alla fall för min del. Jag signar ut från Volvo och tar helg redan idag, så otroligt behövligt och skönt! 😃 Dagen gick ganska fort, vi fick sluta 14.36 & jag kollade lite EM och träffade Tobbe lite innan jag gick ut och mötte upp min samåkare. Kollade Joshis åk i bilen påväg hem och gick innanför dörren precis när Victoria åkte. Bara hem och vända innan jag åkte in till ishallen för en timmes träning 💃 Träningen gick grymt trots att alla uppvisningstränings-åkare var ivägen HELA tiden -.- Jag fick åka slalom hela tiden men lyckades endå få till massa grymma dubbel axlar både utanför programmet och med musik. Körde igenom både korta och långa så nu är jag helt slut. Känner även av träningsvärken i rumpan och baksida lår från träningen i tisdags! 

Direkt efter träningen promenerade jag till Ica. Där handlade jag kvällsmat & mötte upp mamse som hade underhållit sig i Stenungsund medans jag tränade. Vi åkte hem & jag lagade mat. Vi fixade i ordning på mitt rum, satte in en soffa och lite småpill. Nu ska jag ta tag i packningen inför Stockholm imorgon bitti. Jag ska med tåget vid 06.15 imorgon för att sedan möta upp Sandra & hennes familj för att brumma vidare mot huvudstaden för EM i konståkning. De skall bli så kul att teäffa alla kompisar igen & titta på Europas toppåkare. Vi ska även bo på hotell & äta hotellfrukost så jag är taggad till tusen. Lördag blir även utgång med konståkningskompisarna från olika klubbar runt om i Sverige, det ser jag verkligen fram emot! 👍 

Körde på en god sallad med färdigköpt kyckling från Pica Deli avdelningen på Ica. Funkar i alla lägen! 😍 
 
Min helg har då redan börjat så jag önskar även dig en trevlig helg. 



Kom ihåg mig?