Hejdundransträning!

Var vad jag fick till idag. Hade så mycket energi varifrån jag inte har någon aning om vart den kom ifrån haha. Dagen på jobbet var väldigt ansträngande idag då vi byggde väldigt mycket nya xc90:n och allt blev kaos för all utrustning var typ på fel ställen. Haha alla var arga & stressade i princip hela dagen. Janne var coach idag på träningen eftersom halva klubben är uppe i Stockholm för att kolla på EM. Jag verkligen längtar tills på fredag när jag & världens bästa Sandra åker upp! Tränade 17-19 & fick till ett bra långprogram på det trots lite sega ben. Har en liten video från dagens trehoppscombo, enjoy! Väl hemma lagade jag kyckling wook och betalade räkningar, nu blir det sängen för att vila upp mig ordentligt för en lång arbetsdag imorgon också. 😃 




Se om de funkar att lägga upp länken genom telefonen. Det återstår helt enkelt till att se, annars får ni kolla insta om ni är intresserade. Godnatt! 

http://youtu.be/6xeq9o-zf8w



Kom ihåg mig?