Stenungsbaden Yatch Club

Idag har jag avnjutit en fantastisk dag på spa med världens bästa Michelle. Vi möttes på baden vid 9 imorse, satte oss och åt en lång och ordentlig frukost & gick sedan ner till spat. Lade oss i poolen i flera timmar, snackade om allt och hade det supertrevligt!




Vi stannade tills strax innan tre. Åkte med henne hem en stund och kollade läget i deras lägenhet, träffade Gabs en stund och åkte sedan hem för att möta upp Fanni. Vi fixade våra superhjälteklöder till uppvisningen senare i veckan. Jag gjorde ett med Batman och hon gjorde Superman, de blev riktigt bra. Efter lite middag åkte vi sedan vidare mot ishallen för uppvisningsträning, vi fick inte gjort NÅGONTING.. Jag kunde lika gärna stannat hemma men aja. Nu har jag träffat mamma lite & de har redan blivit dags att sova. En lång vecka väntar oss, ska bli kul. 






Kom ihåg mig?