Njuter

Sitter ute i solen och verkligen njuter av de fantastiska vädret. Jag älskar denna värme, solen och ledigheten. Jag längtar tills jag börjar jobba natt så jag verkligen kan ta vara på den svenska morgon och sommarsolen ☀️👍 Jag har sådan träningsvärk i baksida ben och rumpa idag efter träningen i måndags så jag känner redan nu hur seg mina ben kommer vara på isen idag haha men idag får jag INTE missa träningen för det kommer bli SÅ kul. 😃 


Både igår & idag fick jag gå lagledare-ersättare på jobbet. Det var väldigt kul då det blir lite enformigt att bara gå balans och montera hela tiden. Det är även väldigt kul att cheferna vågar ge mig ansvaret att ta larm och hålla koll på banan tillsammans med LL från de två andra lagen på banan. Idag lyckades jag även cykla förbi Matilda på jobbet. Hon har börjat jobba kväll på en bana nära min och jag har inte träffat henne på jättelänge så det var kul. Bara en snabbis för att jag var ute på uppdrag men fick endå setts så de var kul. 😍 Det är helt sjukt hur najs det är att klockan är 5, solen skiner och det verkligen bränner i ansiktet, sommaren är påväg! 


Ni får med en fin bild från promenaden med Asta igår innan jag var på massage hos Thomas i Uddevalla. Min rygg känns mycket bättre nu, det är så skönt!




Kom ihåg mig?