Lördagsnytta

Första helgen sedan februari jag tog en lördag till att sova ut. Det behövdes VERKLIGEN vill jag lova! Jag vaknade en gång vid 09.01 men lyckades med en limiten snooze och vaknade igen klockan 12.33 😅 Haha de blev en välbehövlig snooze. Gick upp och såg att vädret var på min sida, snörade på mig mina Nike & tog mig ut på en 8 kilometers promenad i vårsolen. ☀️ Jag hade planerat att jag skulle ta vårens första löprunda idag men kände mig lite krasslig och trött imorse så jag tog en lite längre promenad istället. Käkade frukost ute på balkongen och satt där och bara njöt i flera timmar. Pratade lite med både Fanni, Arben och Gabbe i telefonen och bara njöt av min egentid. Vid 15.30 tog jag tummen ur och åkte mot gymmet, körde ett bröst och biceps pass som gick väldigt bra. 💪 Köpte lite mat på Ica, satte mig ute på bryggan och avnjöt den medan jag pratade med Sophie. Åkte sedan vidare mot Fregatten och hälsade på Fanni som jobbar, bestämde mig för att stanna och kolla Fast and the furious 7 också så nu sitter jag här i kontrollrummet och väntar medan Fanni gör sitt jobb och släpper in folket. Ska bli intressant och se den sista filmen med Paul Walker, se om man fäller en tår som de sägs att dom flesta gjort! 🎥 



Hörde även en ny bra låt med Taylor Swift imorse som jag måste rekommendera. Den heter Style men finns tyvärr inte på Spotify. 


Nu ska jag umgås lite med min bästis! Hörs imorgon 😃 



Kom ihåg mig?