Fantastiska sol

Haft en fantastisk dag efter att jag kom ut ifrån fabriken. Solen sken & jag var ledig från konståkningen. Passade på att stanna kvar i stan & träffa Alice. Jag tog bilen till Backaplan, ställde den vid Elgigantens parkeringar för att slippa leta parkeringsplats i stan, gick till spårvagnen och tog den in till stam. Hoppade av vid Lilla Bommen & promenerade i vårsolen till Hemköp, satte mig i solen & inväntade Alice! ☀️


Vid 16.30 kom hon. Även Sophie hade tid & lust att träffa oss så vi mötte upp henne med. Jag var hungrig så jag köpte lite mat innan vi satte oss nere vid Operan mot väggen i solen och pratade i timmar! Vid halv sju gick vi tillbaka upp mot bussarna, Sophie tog sin cykel, Alice gick iväg och handlade & jag sprang in på h&m och fick handlar en jeansjacka, äntligen! Köpte även en ny träningströja jag väntat ett tag på att köpa. 👌 Gick från centralen till Hjalmar där min bil stod, var så skönt väder + att jag inte hade med mig mitt busskort och vågade inte planka för jag blivit tagen en gång innan så jag tog mig en promme istället. Tog bilen hem, bytte om, tog en promenad här på Lindholmen på 7km, köpte ägg för imorgon och har umgåtts nu en stund med papse & även hunnit med att deklarera. Skönt att jag fick gjort de mesta som behövdes göra så nu kan jag somna gott och njuta av min sovmorgon till 5 imorgon 😍 Älskar denna fantastiskt vackra stad när våren smyger på! 






Jackan kostade bara 299, var som hittat! 



Kom ihåg mig?