Allt kilar på stabilt

Ja de blir ju ingen höjdardag när man är krasslig och missar träningen. MEN!! Som tur är har jag en grym vän som underlättar min vardag betydligt och kom hit och höll mig sällskap en stund. Alice skulle sedan vidare mot stan för att kolla bio och jag pratade med papse en stund innan han också åkte iväg. Soffan blev min bästis för kvällen och där satt jag med min resorb, toarulle och nässpraysburken & kollade "Under samma tak". Så spännande har min dag varit. Gick till jobbet trots att jag vaknade med huvudvärk, kände mig iaf bättre idag än igår så imorgon efter jobbet ska jag även vara med på genrepet inför showen. Missade tyvärr träningen idag men bättre det än att bli värre & missa hela showen! 


Tankade även min pärla idag & imorgon (sista dagen till ära) ska jag byta däck. Lånade också pappas supervarma jacka för att ta lite frisk luft. 



Sover i stan inatt med och hade inte med ombyte efter duschen så jag snodde till mig pappas LITE för stora mjukis haha men de gick allt bra, för denna gången! Man tager vad man haver. 




Kom ihåg mig?