Besök från storstaden

Idag fick jag besök av världens bästa Tobbe! 😃 Så kul att han tittade förbi hela vägen från Götet. Vi träffas ju inte alls varje dag hehe inte alls måndag-fredag 06.30-15.24 så vi var ju tvugna att passa på att ses på idag på en lördag också! Haha. Jag vaknade upp i panik av att min mobil ringde, de va tobbe som lyckades väcka mig vid 12.30. Jag hade planerat att gå upp tidogare men var så trött så jag verkade ju inte vakna av alarmet.. Eller så stängde jag väl av det eller något haha! Han var i Kungälv när han ringde, så jag hann gå upp, göra mig i ordning och åka till Stenungsund innan han hann fram. Vi möttes vid donken & åkte sedan tillsammans till torget. Gick runt där en stund & kollade affärer, han fick köpt sig en as snygg tjocktröja från Dobber och sedan hittade jag en snygg vinterjacka jag vill köpa på MQ hihi. Ska nog in och köpa den på onsdag, om jag pallar slösa 1300kr på en ny jacka. Vi drog vidare till Ti amo och käkade lunch. För mig blev det Kycklingsallad & Tobbe tog pasta carbonara. Ti amo var välbesökt idag så de tog en stund innan vi fick vår mat, men som tur var hade vi hela dagen på oss! Efter maten åkte vi till Ica och köpte ben & jerrys som vi skulle avnjuta hemma som efterrätt, efter matkoman lagt sig lite. Hemma bytte vi om till oömma kläder, gick ut, startade crossen och körde iväg. Vi åkte runt på grusvägar, i skogarna runt omkring, ner till vattnet, hela vägen till skolan och i trädgården. Äntligen fick vi igång crossen, efter grymt team-work. 





Väl hemma sedan gick vi lite slack-line och hoppade studsmatta, sedan efter lite kaloriförbränning käkade vi vår ben och jerry framför Frozen 👌 Vi testade FAKTISKT en ny smak idag som jag blev heeelt såld i! Den heter "Satisfy my bowl" som var fylld av bananglass med kolasås och chokladbitar. Sååå mjuk, fräsch smak och helt underbart god! Helt klart en topp trea i min b&j ranking 👍 


Nu spenderar jag resten av eftermiddagen och kvällen hos Amanda! Åkte in med Tobbe till stan, han släppte mig på stationen. Gick till Nordstans konfektyr och mötte upp Amanda där hon jobbar. Sedan drog vi hem till henne, gjorde fruktsalad med smällt choklad och lade oss i soffan framför film. Båda är heelt slut! Jag sover här inatt & imorgon bitti blir det pw och gym, sedan när Amanda börjar jobba tar jag en promenad med min  fantastiska vän Arben och hans fina dotter Bella. 



Kom ihåg mig?