Precis som jag föreställt mig

Vilken härlig eftermiddag & kväll det blev för min del. Skönt med vila på en ovilodag :-) Direkt efter jobbet åkte jag till isen men var sen idag så hann bara träna fyrtio minuter, men endå hann jag göra allt jag skulle för det gäller ju att träna effektivt mär man inte har så mycket tid. Efter isen tog jag bilen ner till gymmet för ett härligt bröst- och bicepspass. Tyvärr utan min grymma gympartner Idish idag för att stackarn ligger hemma och är sjuk 😁 Åkte därefter till Ica, handlade mat till ikväll och till lunchen imorgon & även årets första julmust, åh de är så grymt när dom kommer 👍 Ska dricka den imorgon på jobbet till fikan! Åkte hem, lagade mat, plockade i ordning mina grejer och tappade upp vattnet i badkaret. Ställde upp datorn framför Portkod 1525 och lade mig ner och bara njöt. Några timmar och väldigt mycket mer lik ett russin tog jag mig ur och gjorde mig i ordning för sängen. Ska ju börja lägga mig i tid igen nu så jag säger godnatt här. Tagga fredag imorgon 💪 Hoppas ni får en grym fredag & att ni har massor med planer, precis som jag! 





 



Kom ihåg mig?