Fredags kvällar i mitt hjärta

Var förvånansvärt pigg igår för att vara fredag. Jag somnade inte ens till filmen, kanske för att jag i princip den enda som faktiskt tyckte den var lite bra. Åkte till Ica direkt efter träning där jag mötte upp Michelle, jag pantade lite burkar från mamses firande förra veckan innan vi handlade naturgodis som vi skulle ha till filmen. Åkte hem till Michelle, slängde oss i soffan och bara slappnade av. Medan Michelle hoppade in i duschen passade jag på att testa deras "rullboll" som man rullar kroppen på på golvet. En rulle typ som knäcker till gött i rygg, ben, ah you name it. Där man behöver då! 😃 Michelle var klar lagom tills Idol började, vi hade på det i bakgrunden medan vi pratade massa om allt möjligt vi missat att berätta under veckan. Ett tag pratade vi i telefon varje morgon när jag gick balans på Volvo och hon städade vänthallen men nu får vi inte prata längre så de sket sig. Det var typ de bästa på dagarna när vi kunde gå runt o snacka massa skit varje morgon, tiden gick så fort på jobbet! 👍 


Jag tänkte precis skriva vad filmen hette, men inser nu att jag inte ens kommer ihåg.. Men den handlade i alla fall om två bästisar som blev kära i samma kille, lite intressant. Jakko joinade oss vid 9 någon gång och hängde med oss hela kvällen! Jag åkte hem vid tolv någon gång för Michelle skulle upp tidigt och jag var trött. Det dröjde inte länge innan jag somnade när jag väl kommit hem. Vaknade imorse (i förmiddags) 12 timmar senare utvilad och glad! ☀️ 



Kom ihåg mig?