Fler snabba skor

Igår innan träningen passade jag på att beställa två par nya snabba skor. När jag väl går in på hemsidan kan jag ju bara inte låta bli. Skulle köpa dessa persikafärgade fast i lila, men slutade med att de blev dessa två istället. Jag är såå nöjd med mitt val. 


Jobbet idag gick fort. Var jättepigg hela dagen för att knappt sovit något inatt. Hade väldans problem med att sova igår. Somnade halv 1 och gick upp 5, alldeles för lite sömn än vad jag är van vid när jag vanligtvis somnar vid 21.30 haha. Sov inte ens i bilen påvägen in, men stendäckade istället i bilen påvägen hem, haha. Men fick mig en go power nap innan träningen istället vilket resulterade i att ja kunde ge 100% på både isen och gymmet. Stod axeln igen idag, så härligt. Drog sedan ner till gymmet och körde ett mördar-pass bröst med Idish. Känner redan av träningsvärken som börjar komma! 

Efter gymmet köpte jag lite kvarg på Ica & lunch tills imorgon. Glömde lägga fram kycklingen på tining så de fick bli köpsallad tills imorgon, funkar lika bra det. Sedan brummade jag vidare och hälsade på Michelle en stund. Imorgon kommer vi stå stilla hela andra passet från 11.40-13.26, pga att de högsta cheferna ska gå igenom något och hålla i ett möte. Dagen kommer gå fort och det är jag glad för. Hoppas ni haft en lärorik och härlig dag. Nu däckar jag när som helst. Kramar 




Kom ihåg mig?