En trötters dag

Idag tog det verkligen emot att gå upp vill jag lova. Jag dissar verkligen vilodagar för det gör mig och min kropp seeeeg som Sören... Alltså jag är seg flera dagar när min kropp går på vilo mode och det tycker jag inte alls om. Jobbdagen flöt på okek, fick stressa som tusan på förstationen idag för att det var huuur nerjobbat som helst men väldigt mycket svett senare tog jag mig igenom det och löste problemet, 1-0
Elina against Volvo. Just de ja.. Tog mössa o jacka imorse, trodde det skulle vara kallt för det är ju liksom 8e oktober, men då vare visst 14 grader o jag svettades ihjäl och fick släpa runt den jädrans jackan hela dagen -.- 

Efter jobbet var det raka vägen hem. Mamse var redan färdig & klar när jag kom hem så jag bytte snabbt om och mamse körde mig till isen. Var helt seg i både kroppen och speciellt i benen idag så jag stod ingen perfekt axel. Men jag gjorde alla hopp med trehoppskombinationer som jag brukar. Träningen gick endå bra! :-) Efter träningen åkte jag med mamse och hjälpte henne lämna av en fåtölj till en kund ute på Tjörn, sedan handlade vi lite på Almön och kollade i deras söta butik (skulle visa en bild men har råkat radera den). När vi körde ut till tjörn var det solnedgångsdags & jag knäppte en väldigt vacker bild över Tjörnbron om jag får säga det själv! Vi åkte och tankade och sedan hem. Jag bänkade mig själv framför avsnittet av PH jag missade igår & sedan började jag kolla på en ny serie som heter "Il capo dei capi" som är en italiensk serie som betyder bossarnas boss. Inte riktigt min typ av serie men ska ge den en chans. Dels för att öva min italienska (y) win win situation! Fick även dammat av min klarinett lite ikväll, satt och tutade i den i en timme nu, helt sjukt stt jag fortfarande kommer ihåg hur man läser noter, de trodde jag verkligen inte. Överträffade mig själv! 








Kom ihåg mig?