Träningen man drömmer om

Idag är ingen vanlig dag för idag är Tobbes födelsedag, hurra hurra! 🎁 Världens bästa arbetskompis och vän Tobias fyller 20 idag. Jag skrev ut ett kort på oss & köpte en stoooe toffefee till honom. Han blev glad & då blev jag glad. 👍 

Trots att det var fredag gick dagen oootroligt segt! Jag var under första passet utlånad till lag 6, mitt lag är 80. Jag fick hjälpa dom eftersom dom var ont om folk. Celsiusen till frukost gjorde susen & andra + tredje passet gick ganska fort. Man har ju världens bästa kollegor som gör jobbet såå mycket roligare. Vid 15.20 stannade bandet, vilket ledde till att vi (tur som vi hade) fick sluta 4 minuter tidigare. Jag köpte ägg & käkade som uppladdning inför träningen. Väntade på min skjuts & han kom vid 10 i. Har pratat mat, bakelser, kakor och julmat hela dagen så de fortsatte även i bilen haha. Jag & Dan (han jag åker med) märker att vi är mer och mer lika varje dag haha. Fort hem, bytte om snabbt & åkte direkt till isen. Första timmen gick sådär & andra timmen gick grymt. Hoppade från minut 2 tills sista sekunden haha och var heeeeelt slut när jag gick av. Idag satt mina hopp riktigt bra. Hoppade alla dubblar i trehoppskombination med toeloop och öggel och även massa med armarna över huvudet. Hoppen kändes väldigt säkra 👍 Hoppade även till program musik & gjorde massa sköna axlar. Jag är otroligt nöjd. 

Efter isen åkte jag till Ica. Pantade massa tomma celsius burkar & handlade ägg och kvarg. Träffade på en gamal kompis som jag stod och tjötade med en stund. Åkte hem, packade inför imorgon, dammsög hela huset och duschade. Inga planer för ikväll eftersom jag ska gå och lägga mig tidigt. Imorgon vid 5.30 kommer Jennifer och hämtar upp mig för att åka vidare mot Skövde för tävling. Denna gången ska jag inte tävla utan vara tränare för Ungdom 13 A & B och även Ungdom 15 B. Ska bli väldigt kul. Så jag signar ut, hoppas ni får en grym helg. 






Kom ihåg mig?