Helt fabulös helg

Vilken grym helg jag haft! Elller ah.. Helg kanske man inte ska kalla det men drt var i alla fall en lördag kväll och en heeeel söndag! 👍 I lördags efter jobbet packade jag min väska begav mig med bussen mot Kungälv. Där mötte fantastiska Patrik upp mig vid bussen och vi gick tillsammans hem till honom. Redan hemma var mina andra superpojkar! Vi bestämde oss för att vi ville ha en härlig och mysig kväll hemma med god mat och film. Efter lite inköpslistsskrivande så vi drog oss ner till Ica för att handla. Vi slog våra kloka huvuden ihop & bestämde oss att vi skulle laga Enchiladas eftersom ingen av oss ätit eller det innan! 🍴 Till efterrätt blev det frusta hallon med smällt vit choklad uppepå och det blev hur gott som helst! 








Efter massa sammarbete blev resultatet roltigt bra. Det blev riktigt gott och alla blev riktigt mätta! 👌 Näst intill matkoma 😂  Klockan var redan 23 och vi skulle välja film, eller mycket tjöt från min sida så blev det "ta-ta-ta-ta-ta-taaa" KENNY BEGINS 😍 Så sjukt rolig film! Kan ju se den huuur många gånger som helst! Efter den var slut kollade vi igenom massa låtar i high school musical! Sista filmen blev "She's the man" för ingen var särskillt trött. Jag lyckades i alla fall somna haha (som vanligt) 😫 Vi somnade väl tillslut runt klockan 4. 


Trots att vi somnade sent/tidigt (beror på hur man ser det) gick vi endå upp klockan 8 för att ringa vår bff Alice och sjunga för henne på hennes födelsedag. Men hon svarade inte hehe! Redan uppe som vi var började vi duka fram frukost. Idag stod Liseberg på schemat & vi skulle vara där vid öppning kl 11. Det blev en rejäl frukost! Lite mer åt brunch hållet dels för att det blev mycket mat över igår! Kalla Enchiladas var nästan godare än varma, sedan till det ordnade vi både hallon- och mango smoothie samt en kiwi- och banan smoothie + äggröra och macka! 👍 Man ska ju stå sig länge så man kan åka mkt på Liseberg! 🍸 Vid 11 stod vi utanför Liseberg & om det skriver jag imorgon. Nu blir det läggdags för att få så mycket sömn som möjligt! Jag har världens absolut bästa vänner. Godnatt!



Kom ihåg mig?