Day after mid summer

Trots att jag vaknade klockan 14 idag hann jag med att göra riktigt mycket saker! Fast dagen började med en smarrig frukost i lugn och ro med musik från världens grymmaste högtalare. Det blev kvarg med hallon och jordgubbar. 😍 Delicious! 

Fortsatte dagen med att städa huset och trädgården från igår. Dammsög hela huset + altanen och studsmattan. Våttorkade varenda rum i hema huset. Plockade i ordning alla burkar, skräp och flaskor. Sorterade matrester, papper, flaskor med/utan pant och åkte och pantade. 



Nu är varenda litet hörn och vrå undanplockat, rent och fint. Mamma kommer inte hitta något att klaga på alls! Jag klippte även gräsmattan, liten surprice för mamma när hon kommer hem imorgon att se även trädgården så fin! 👌 Här samlar jag pluspoäng! Haha måste även berätta att jag inte riktigt lyckades sådär jättebra med gräsklippningen då jag råkade köra över ett fiskenät som virade in sig och fastnade i knivarna 🙈 Haha efter 1 timmes mäck, slitningar och ont efter jag legat på rygg på gruset och dragit loss snörena lyckades allt lossna och jag kunde fortsätta klippa klart gräsmattorna. Helt sjukt att alltid NÅGOT ska gå fel när man är igång haha!

Blev också en liten promenad till grannen eftersom detas hund rymde till oss igår natt. Skulle se så allt gått bra och att den fått mat och allt! 👍 Spenderade sedan resten av eftermiddagen med att hoppa studsmatta och balansera på min slackline. Tänkte passa på att träna balansen lite, jag märker helt klart framsteg! 👏 




Avslutade kvällen med att äta kyckling från Ica framför Americas funniest home videos! Klockan är redan 22 och jag är trött! 🙈 Ska upp 11 imorgon för att käka pannkaksfrukost hemma hos Michelle innan vi åker till golfbanan för en golfrunda tillsammans! ☀️ Hoppas vädret är fint imorgon så vi kan gå 18 hål. Efter det ska jag träffa min fina vän Aleks och sedan tillbaka hem till stan för att vila upp mig och laga matlådor för en 6 dagars arbetsvecka! 



















Kom ihåg mig?