Årets första äckel

Godmorgon fantastiska ni 😘 Hoppas ni sovit gott. Måste berätts vad som hände mig igår, haha fy! Nu vet jag att årets första golfrunda också innebär årets försts fästing 😫 Blää säger jag asså! Efter jag hade duschat och skulle ta body lotion överallt kände jag något i knävecket och där tusan satt den lilla jäkeln! Haha fett äcklig bild men haha så ful, var tvungen att ta kort! Mamma var inte hemma heller så var tvungen att ta bort den själv haha och den satt på ett sånt knepigt ställe att jag knappt fick tag på han/hon/hen! 🙈 HAHA. 

Vaknade utvilad idag 10 minuter innan alarmet 05.07 så jag gick upp redan 05.00! Ganska skönt med bara 10 minuter extra på morgonen så man kan hinna med lite extra. Blev att jag hann steka omelett till och med! Så åt jag den tillsammans med lite musik från "min kärlek-spellistan" så det känns som en bra start på dagen!


Nu väntas 8 timmars jobb idag! 👍 



Kom ihåg mig?