Ännu spontanare & ännu bättre

Vaknade upp idag bredvid en fin vän, som skulle upp tidigt för att (duktig och engagerad som hon är) volontära på West Pride-festivalen idag. Det var bra för då kom jag också upp i tid och fick spenderat dagen på bästa tänkbara sätt. Man ska ju inte sova bort sina lediga dagar, utan ta vara på dom till max. När det är så soligt med kan man ju inte med att ligga och slappa i solen ☀️ Jag körde på färgglatt idag för man blir ju så extra glad då! 


Varmt som det var, fick vi för oss att åka till Delsjön och bada. Två tredjedelar av superpojkarna tog bussen till mig och vi åkte sedan tillsammans till Delsjön och fick badat. För både Johan & Daniel var det första doppet för iår. Det är ju redan 1a juni, helt sjuukt vad tiden går fort. 



Efter några timmars bad åkte vi hem till mig, lämnade badkläder och tog bussen in till stan för att kika på Pride tåget och hälsa på Alice. 👍 




En kycklingkebabsallad senare, mätta och belåtna, låg vi bara i solen en stund och chillade, lyssna lite på musiken fråm Pride och stog på händer. 🎶 


Efter att ha snackar b&j och rangordnat deras smaker hela dagen tog vi tummen ur och gick och köpte var sin. Alla tre köpte olika smaker och avnjöt den nere vid Älven. 🍦 Det var ju så gott, b&j är underskattat. Helt klart BÄSTA glassen (efter riktigt italiensk I ITALIEN) 🇮🇹

Avslutade sedan dagen med ett benpass med Ante och Tobbe! Blev nog mer skratt än träning för min del men fick gjort lite grann i alla fall. Nu blir det bara dusch och sedan direkt i säng & tagga jobb imorgon bitti! 💪 





















Kom ihåg mig?