Allt och lite till

Idag har jag hunnit med mycket! Vaknade vid 10.30, utvilad och utan alarmljud vilket var riktigt skönt. Gick upp och visste att det inte finns någon frukost i kylen eftersom jag inte hunnit handla något än. 🙈 Tog på mig mina sköna Nike och promenerade ut i solen, ner till Coop för att handla. Fick köpt allt jag behövde & fick skjuts av Alicas pappa upp till lägenheten igen. Så skönt att slippa bära "första handlingen" som innebär saker man vanligtvis inte behöver handla som tex toalettpapper, tvättmedel, tvål etc! Som väger blyy, enligt mig! Med ett mer fyllt kylskåp fick jag i mig lite frukost & umgicks sedan hela förmiddagen med Alicia. Vi köpte glass och jag fick druckit min efterlängtade Celsius (efter 8 dagar i Rom utan) eller ah, hade med mig en i resväskan så 7 dagar.. 😜 Låg ute i solen på gräsmatan och pratade om allt och ingenting. Sjukt att vi inte setts sedan januari, tiden bara springer iväg. Sedan gick vi ner till coop, köpte lunch och satt ute och åt innan hon tog bussen in mot stan för att möta upp en kompis! 💜 


Jag promenerade tillbaka upp & hann slänga in tvätt från veckan i Rom medans jag väntade på att bli hämtad av Jonas. Åkte med hem för att hämta lite mer utav mina saker och för att låna bilen tills imorgon bitti för att komma till jobbet! Lyckades när jag parkerade bilen köra in i en väggris, eller ah den stod i vägen där jag skulle köra.. Är min ursäkt men ah.. Jag lyckades göra en stor buckla och repa lacken på höger framdörr vilket inte var så smart -.- Fick tillslut parkerat och gått upp. Fixade det sista med tvätten, ställde i ordning mina grejer, fick gjort det lite mer hemtrevligt och bytte sedan om till gymkläder. Här där jag bor finns ett gym, var tvungenatt  testa det och det var riktigt bra. De hade aux-kabel till musiken så jag kunde koppla in min mobil och gymma till min egna musik. Var även helt själv på gymmet vilket var jätteskönt! 💪





Ser ju inte så bra ut 😫 Nu blir det läggdags för imorgon bär det av tillbaka till jobbet. Volvo here I come! Tre veckor kvar till semester, tagga 👏  Hoppas ni haft en fantastisk helg. Kram



Kom ihåg mig?