Varma nätter

Godmorgon. Vaknade i lika panik idag, lika genomblöt som igår fast denna gången vid 4 istället för 6. Gick upp och tog en ISKALL dusch och lade mig sedan tillbaka i sängen i hopp omatt  slumra till yttligare några timmar, utan succé för det blev svettigt direkt. Lade mig på det kalla golvet och däckade direkt. Vaknade upp vid 8, mer utvilad och glad. Så skönt efter en härlig morgonpromme med Johan här i Montpellier. Vi fick gått en solig promme på 8,5 kilometer. Duktiga som vi är tog vi oss runt denna härliga stad på 1,5 timmar :) Gick förbi affären på vägen tillbaka, handlade frukost och färskt bröd för det vi köpte igår vad jätteäckligt och hårt! Det blev stekt ägg, yoghurt och nybakat bröd. Tumme upp på det! Fräsch och go nu för att ligga och steka vid en sjö resten utav eftermiddagen! 

Nu verkligen längtar jag tills jag får hoppa i sjön och bada. Måste jobba lite extra på brännan med! Måste ju vara brunare när jag kommer hem :) 

Langar en bild på grymma Patrik och även på den goda middagen Alice lagade åt oss igår! :) 





Kom ihåg mig?