Perfekt söndag

Trots flera skurar igår blev min dag väldigt väldigt bra. :) Min kära vän Gabriel kom till mig strax efter 11, vi gick ut på en 7 kilometers promenad tillsammans villet ledde till mycket catch-up talk och skratt. Efter detta åt vi frukost och begav oss in mot Stenungsund och vidare mot gymmet. Igår var det rygg och triceps på schemat och det slet vi oss igenom. Fick köpt mig en Celsius innan passet så då blev man pigg och fräsch till passet. Vi hade tur med vädret, under promenaden var det sol och under tiden vi var på gymmet regnade det haha. Snacka om tajming! :) Efter cirkus två timmar på gymmet, då det spöregnat hela tiden var vi väldigt hungriga och väldigt badsugna! Vi körde vidare mot Ica där vi köpte lunch från Pica Deli (standard för mig) sedan körde vi till Bastevik och åt först maten i bilen och sedan hoppade vi direkt i vattnet! :) Jag var först i som vanligt ;) Men det dröjde inte länge förens Gabbe hoppade i han också! 


Har tyvärr inga bilder från badet för jag lade mobilen i bilen. Så skönt med sådana vänner som får en att glömma bort mobilen, tiden och allt. Som man bara kan umgås med hur länge som helst. Spontana människor och lätta människor är det bästa jag vet. 

Väl hemma hade jag fått ett jättefint kort från min favorit som är nere i Montpellier. Jättefint kort som påminner om hur mycket jag saknar henne. Men Alice, snart ses vi (L) Jag hade även fått en ansökan från Försvaramakten, men jag ska nog inte göra GMU förens till våren eller nästa höst! Någon gång i framtiden i alla fall men inte just nu. Har alldeles för mycket planer för de 2-3 kommande åren! :D 

När vi kom hem, fick jag för mig att jag & Gabbe skulle städa hans bil, den var lortig som tusan. Han klagade verkligen inte så de nästkommande timmarna var vi ute i både sol och regn och skrubbade, dammsög och tvättade bilen både in- och utvändigt. Efter några timmar blänkte den som bara den.  


En biltvätt senare och full rulle hela dagen resulterade i en trött Gabriel. Samt en trött Elina så vi spenderade den sista timmen (eller två) på golvet i hallen där vi skrattade åt massa roliga bilder och klipp. Typ liknande denna! 



Haha så himla roligt. Många vet ju även att jag kan ha ganska torr humor ni som känner mig kan ju tänka er hur jag reagerade till dessa ovan. Hah :'-) 

När Gabbi åkt, gjorde jag mig en omelett med kyckling och creme fraiche. Bäddade ner mig i soffanoch  kollade lite "Keep up with the Kardashians" och "Ullared" innan finalmatchen i fotbollsvm drog igång. Blev uttråkad efter en timmes kollande så jag gick och lade mig istället. Sömnade bums och vaknade imorse klockan 9 av mig själv! (Y) 



Kom ihåg mig?