En gnutta stolthet

Jag känner mig faktiskt lite stolt över mig själv just nu. Idag insåg jag att min träning och min ändrade kost faktiskt ger resultat. Man tänker inte det eftersom man ser sig själv varje dag, men nu kollade jag tillbaka på dag 1 formbilderna & det slog mig att man faktiskt ser skillnad. Denna gången jag dietar känner jag mig faktiskt väldigt pigg, full av energi och glad. Sist var jag trött, lättirriterad och grinig. Om jag ska erkänna var jag faktiskt lite orolig att jag skulle bli det nu också men jag mår verkligen toppen! 😃



Igår gick även konståkningen sjukt bra. Stod 2A med musik & gjorde några bra 3S. Åkte korta med, kändes bra för att vara första gången och jag mådde bra. Idag körde jag själv till jobbet, var hos tandis efter och lagade min tand inför resan, sedan postade jag och slog in lite julklappar & åkte hem och kollade julkalendern. Mamse lagade mat, köttfärslimpa med brunsås som jag ÄÄÄÄLSKAR!! 😍 Åt tre portioner och är nu as mätt men belåten! Har även börjat packa lite smått inför Thailand nu och tagit formbilder! 😅 Bra dag!! 







Kom ihåg mig?