2a advent!

Härlig bakisdag spenderades med min bästis-festis från jobbet. Planen var att jag bara skulle hämta min mobil som jag glömt hos honom kvällen innan men jag fastnade där en stund. Vi snackade massa, spelade Fifa (jag vann förövrigt min första fifa match någonsin typ) så stolt! Sedan städade vi i ordning från gårdagens bravader, gick och köpte lunch på Sannegårdens pizzeria, käkade hemma hos honom och kollade tv. 


Perfekt bakisdag, verkligen. Sämsta jävla vädret idag med så när jag sedan gick till bussen blev jag blöt trots paraply. Så sämst att de inte funkar så fort det blåser lite eller regnar på tvären. Tog bussen hem till Stenungsund, handlade lite innan jag åkte hem, hoppade i min OnePiece-pjyamas och lade mig i soffan resten utav kvällen. Överför alla filer på datorn till min hårddisk. Över 17000 bilder är normalt elr? Haha

Hoppas ni haft en grym helg och är redo för jobb etc imorgon. Eller ni kanske till och med har sådan tur att ni är lediga. Jag tänkte signa ut nu eftersom mitt alarm står på 5 imorgon. Sista veckan på jobbet innan jag och min bästa vän drar till Thailand 25 dagar ☀️ Kommer nog klara det! 



Kom ihåg mig?