Lever livet, bokstavligt

Bokstavligt talat lever jag livet här, jag älskar mitt jobb så otroligt mycket och det blir bara roligare och roligare varje dag! :D Det enda som skrämmer mig är att dagarna går så sjukt fort, de bara flyger förbi vilket är lite läskigt. 4 månader kommer gå sjukt fort! Veckorna bara flyger förbi, idag är redan onsdag, mitten av veckan och innan vi vet ordet av är det söndag igen. Nu på söndag planerar vi att åka till Tropea. Jag, Isabel och Lucia. Vi kommer ta taxi till tågstationen för att sedan ta kollektivtrafiken, lokaltåget här i Lamezia för att ta oss in till Tropéa vilket jag tror kommer fungera super bra. Nu har vi fått klart alla våra tre shower vilket är skönt, för då har vi mycket att erbjuda gästerna. Fler och fler svenskar kommer vilket gör allting mycket roligare. Äntligen lite svenska barn i barnklubben och många som dansar med oss hela kvällarna! :-)
 
Igår blev jag så otroligt glad eftersom min chef är nöjd med mitt jobb. Han berättade igår inför alla andra att jag sköter mitt jobb exemplariskt och gör riktigt bra ifrån mig vilket var så otroligt kul att höra! :) Gjorde att jag fick ännu mer motivation till att jobba ännu bättre! Jag älskar det här stället, hotellet, området, människorna, personalen, allt. Allt är helt fantastiskt! :-) Idag lyfter även min brors plan mot Italien, han och hans kompis kommer ner hit och hälsar på mig vilket skall bli riktigt kul! :) Igår hade vi MJ show igen, förra veckan gick bäst men igår var också okej. Jag gjorde en liten miss till Thriller då jag hjälpte alla andra byta om så jag glömde av mig själv och mina egna kläder, men jag lyckades lösa det smidigt ändå. Idag har vi indian dag i barnklubben, där vi har gjort massa saker som innefattar indianer haha. Under eftermiddagen nu skall vi gå till stranden för att äta glass och sedan till poolen för att bada hela eftermiddagen. Ikväll blir det ansiktsmålning och sedan variety show. Jag fick filmat två nummer från MJ showen igår som jag skall försöka visa er när jag kan. :) Nu börjar det bli riktigt varmt. Igår nådde vi 45 grader och temperaturen stiger mer för varje dag. I början av augusti kommer det bli dödens värme här, får se hur jag överlever! Förlåt för att det dröjer cirkus 500 år mellan mina uppdateringar men ah. Lev med det! :D

Så otroligt roligt att läsa,men jag är ju inte förvånad,när du brinner för något vännen.Hur går det med språket? kramar från en som saknar dig.




Kom ihåg mig?