It's time for me to go back

Fick smugglat till mig 30 minuter till internet, hehe smart som jag är kom jag på en lösning! Sitter och pillar och redigerar alla de 1500 fotorna från denna månaden i Italien. De blev en del foton vill jag lova då jag till och med var tvungen att använda reserv minneskortet. Kameran har använts flitigt och det har knäppts många foton som är värda att minnas. När jag kollar igenom alla bilderna från de första veckorna saknar jag det enormt. Gästerna som var då var så sjukt roliga. De var fler i min ålder, vilket såklart gjorde det roligare för mig. Nu de två sista veckorna har det varit mest gäster från Kroatien och de är barnfamiljer 99% av dem. De var i Folgaria för att åka skidor och det var även det de gjorde, därför hotellet typ var dött på morgonen/förmiddagen! 
 
Känns skönt att det bara är 1,5 timmar kvar tills planet mot Göteborg lyfter. Dock kommer jag inte vara hemma förens sent ikväll så det kommer bara bli att hoppa i säng direkt. Ska bli kul att se vilken tid jag vaknar imorgon, har ju som sagt några timmar att ta igen. Bara för att jag KAN sova imorgon kommer jag säkert vakna jättetidigt. Haha måste även berätta att jag köpt världens roligast present till Fannii, kan inte sluta skratta när jag tänker på vad det är och hur hon kommer att reagera imorgon när hon ska få det HAHHAHA. Kan inte avslöja här för det finns chans att min andra hälft läser hehe så jag, för säkerhetsskull får ni med vänta tills imorgon! ♥
 



Kom ihåg mig?