Skadad & klagande...

Jag verkligen hatar livet som skadad...... Det är hemskt att en skada skall hindra en från att göra det man verkligen vill. Inte kunna prestera utan att ha ont och inte kunna göra vad man vill! Inte nog med att jag hade överansträngt/fått årets jävla sträckning i mina vader utan nu skall även ryggen värka.. Åh jag får panik!!! Jag har inte kunnat stå på is sedan i tisdags och det har varit skit jobbigt ända sedan dess, jag vill kunna åka på isen, hoppa och röra mig utan att behöva tänka på att inte överbelasta något. Jag trodde ryggen var att jag bara sovit dåligt (att det alltså skulle gå över snabbt) men det bli bara värre och värre. När jag suttit ner/still en längre stund eller böjer mig ner och sen upp igen med ryggen framåt värker det något kopiöst när jag återigen reser mig upp. Det känns liknande en kniv som sticker in i ryggslutet på högersidan... Känns som benen bara viker sig, man känner sig helt lealös och jag vet fan inte vad jag skall ta mig till. Går detta inte över snart, typ tills imorgon på träningen eller till Harrys på lördag får jag fan panik. :-S 
 
Kan ju berätta något positivt i allt detta negativa också så ni inte tror mitt liv är kaos hahah! JAG FICK KONTRAKTET FÖR SOMMARJOBBET SKICKAT TILL MIN MAIL IDAG. Det enda som saknas nu är min underskrift innan jobbet är mitt. Detta kommer bli så jävla najs och jag är så sjukt taggad. I värmen mår man alltid bra, man är aldrig stel och allt känns så underbart. Att få spendera min sommar i Europas vackrast land är något jag ser fram emot till tusen och att samtidigt få betalt (betald semester) är ingenting jag tackar nej till. Idag är det även kvalmatch för Stingers mot Rönnäng som jag skall kolla på tillsammans med Michelle o co, skall bli riktigt kul att se Stingers krossa Rönnäng en gång för alla. Det är ju nu det gäller, fuck alla förluster - nu fan ska dom vinna! (y) Har varit hemma sedan 14.40, ganska skönt att komma hem tidigt för en gång skull, har faktiskt hunnit plugga lite. Känns skönt idag för jag har varit aktiv i skolan vilket lett till att de flesta inlämningar som skall göras/skall ha gjorts faktiskt är klara och inlämnade! Alltid skönt när man är klar med uppgifter så man bara kan slappa! Sitter nu i soffan och kollar repriser av "Halv åtta hos mig" som faktiskt är lika kul andra gången man ser det. Haha men snart skall jag bege mig i till Stenungsund för att jag sedan skall komma i tid till Rönnäng, det är ju en bit att åka om man säger så! ;-) Hoppas ni får en fantastisk torsdag. Love ♥



Kom ihåg mig?