Partyhelg @Stockholm!

Ja, som jag nu avslöjat befinner jag mig i Sveriges huvudstad! :) Åkte hit i fredags morse för att överraska min underbara vän Line som fyllde 18år igår! Jag var därför hemlig tills igår kväll när hon hade sin 18års middag hemma! Eftersom det var en överraskning för Line så fick hon inte veta att jag skulle komma, därför kunde jag inte uppdatera att jag skulle till Stockholm! Vanessa mötte upp mig på centralen vid 12 & vi gick och shoppade på stan hela dagen, letade Halloween utklädnad och åt riktigt god lunch! :D Efter en lång dag på stan åkte vi tåg hem till Vanessa & gjorde oss i ordning för kvällens hemmafest som var i Bromma. Kvällen blev GRYMT LYCKAD och avslutades med en herderlig kvällsmat på Mc Donald's. Var hemma runt 4 och sov riktigt gott till halv 1 på lördagen! :)

Frukost/lunch blev Thai buffé, förstår ni hur lycklig jag blev då? Sen fixade vi presenten till Line & gjorde oss i ordning för hennes middag. Fick skjuss till Line & överraskade henne med mig. Hon blev så glad att hon började gråta, söt som hon är! Vi firade henne tillsammans med hennes släkt innan de skulle ut på krogen & vi till en 18års lokalfest. Blev ännu en sen kväll, men vad gör det?! Hur ofta är man i Stockholm liksom? Sov inte lika länge idag men börjar känna av att jag är en aning seg i kroppen! ;) Nu kom vi precis tillbaka från lokalen dagens Halloweenfest ska äga rum i då vi fixat i ordning allt! Nu blir det snart käk för att sen göra oss iordning för ikväll, se hur detta blir! Vi hörs.

https://cdn3.cdnme.se/cdn/7-2/1376142/images/2012/pic_508d2f99e087c33761a65051.jpg" class="image">

https://cdn1.cdnme.se/cdn/7-2/1376142/images/2012/pic_508d2f99e087c337822f346a.jpg" class="image">

https://cdn2.cdnme.se/cdn/7-2/1376142/images/2012/pic_508d2f9fe087c3793c1fe627.jpg" class="image">




Kom ihåg mig?