Trivs så bra & ser fram emot resten utav sommaren!

Oj, här var det inte jätte uppdaterat om jag går erkänna det själv men självklart har jag en anledning då jag äntligen börjat jobba ordentligt på Willys. Det är så roligt och krävande så när jag jobbat klart är jag helt slut, bostavligt talat. Jag brukar sova kanske 7 timmar per natt men nu sover jag över 10 och det chockar verkligen mig hur mycket det faktiskt tar på krafterna att jobba. Det är riktigt roligt och jag trivs verkligen, både med mitt jobb, mina uppgifter, personerna jag jobbar med, alla härliga gäster och allt. Ser verkligen fram emot en sommar på Willys. Jag har jobbat varje dag sen i fredags och det kommer fortsätta så ända tills på torsdag, sedan har jag fredag ledigt från jobb innan jag jobbar både lördag och söndag igen. V.26 är jag helt ledig då det redan är dags att åka till Lysekil för en veckas konståkningsläger, sedan är det back to work igen! ♥

Jag kan ju berätta om igårs insident då jag trodde jag skulle börja jobba klockan sex som vanligt men när jag står utanför Willys och väntar på att Securitas skall öppna och mamma åker hemåt igen inser jag efter femton minuter att ingen kommer att komma.. Kollar på väggen där deras öppettider står jag jag lägger märke till att det står att de öppnar TIOOO på söndagar, vilket gör att jag börjar klockan åtta... Vilket inte var jätte kul att komma på när man gått upp klockan halv sex och mamma åkt ifrån en då hon var på väg hem igen. Haha men ja, jag kommer ju aldrig göra om det misstaget igen vet jag ju nu. Jag promenerade bort till Jacqueline och väckte henne då jag sedan kunde sova 1,5 extra timmar i hennes soffa och sedan gå tillbaka till jobbet lagom tills jag började, vilket kändes behövligt! :D Sedan jobbade jag ensam i brödet till klockan ett då det var fullt upp hela tiden så jag sprang överallt och var tillslut så trött att jag knappt visste vad jag hette. Efter jobbet gick jag bort till Eat där Clara jobbade, fick en dricka att umgås med tills hon slutade då vi sedan gick bort till Stenungsbaden och spenderade resten utav eftermiddagen på Bluewater som är deras spa. Det var riktigt skönt och behövligt för båda oss efter en lång arbetsdag! Runt klockan sju gick vi till coop, köpte räkor och tillbehör till en sallad som vi sedan gjorde i ordning och åt hemma hos Clara. Blev så gott att vi båda hamnade i matkoma men det var så värt det!

AA
Efter att jag sovit till tio, ätit god frukost sitter jag nu i soffan och kollar på "brooke knows best" och väntar på att klockan skall bli lagom för att åka till jobbet. Idag jobbar jag till sex vilket ska bli kul. Sedan väntar en lugn och härlig kväll hemma framför antingen Gossip Girl eller någon bra film med god mat. Looking forward to it! Hoppas ni får en härlig dag & hoppas ni blev glada för uppdateringen. Peace

Fast i butiker är det kunder, inte gäster haha

Svar: Jo men det är ju sant! :D
Elina Hagberg




Kom ihåg mig?