Jobb, jobb, jobb!

Bild från Sicilien - jag och Nando!
Saknade värme, saknade människor och saknade plats.
Jag hade en sån otroligt härlig vecka i Italien, saknar den otroligt. ♥

Ja, nu låter jag rubriken tala för sig själv. Mina dagar består till mestadels utav jobb, det är därför det är så dött här just nu. Men så fort jag hinner kommer jag uppdatera lite oftare, dock kommer det nog ta ett tag. 

Vaknade 10 imorse av att Amanda var ordentligt morgonpigg, gick upp, hoppade i OnePiecen och bakade frukostbröd. Åt, kollade lite på MTV innan vi åkte in till Stenungund, lämnade av Amanda hemma hos henne innan jag åkte vidare till jobbet oc jobbade 13-18! Nu sitter jag i soffan i OnePiecepyjamasen, mätt efter härlig proteinmiddag och kollar på Jersey Shore medan jag väntar på att min film ska bli klar att kolla på, idag blir det Transformers 2 eftersom den är så sjukt bra och jag såg 1an igår så det kändes rätt att se 2an idag. Imorgon ska jag såklart jobba & efter jobbet åker jag & Clara in till Göteborg för att kolla på den stora konserten på Götaplatsen, vilket jag tror kommer bli riktigt kul då jag vet många som ska dit. Ser fram emot en härlig kväll. På fredag är det även midsommar som jag och mina närmaste firar med middag och midsommarmys hemma hos mig med mat, kubb, sällskapsspel, volleyboll och mycket mer innan vi drar ut på kvällen. Om jag inte hinner uppdatera innan dess önskar jag er en riktigt härlig midsommar! Kram <3
 



Kom ihåg mig?