Varje dags I-landsproblem!

Seriöst.. Värme i skolan - JA TACK! Det känns som Nösnäsgymnasiet inte vet hur man använder element utan bara har dem som prydnad och utfylllnad. Det är sjukligt hur kallt det är överallt, kan dem inte bara höja temperaturen? Fattar verkligen inte hur svårt det kan vara, ska man inte kunna vara i skolan utan att behöva frysa?

Jag hör jämt och ständigt folk som går förbi och klagar på att det är kallt. När man kommer in på lektionen i ett nytt klassrum är det så kallt så man inte kan koncentrera sig eller gör någonting alls, ska det behöva vara så? Vi bor ju helt seriöst i Sverige, vi har råd med att ha det lite varmare. Inser inte rektorn att det faktiskt är kallt i skolan när faktiskt de flesta klagar och går runt och fryser. Det finns till och med elever som går runt med halsduk, jacka, mössa och vantar under skoltid.
Det är fel, fel och ännu mer FEL - HÖÖÖÖÖÖÖJ VÄRMEN, SNÄLLA! :O

kallt

Hej Elina! Skitbra blogg ;D

Men hur lång tid tog det för dig (ca) att se resultat av din nya kost? :) (lchf)

Svar: Hej Sophie, tack då mycket!

Det tog ett tag som sagt.... jag började just bara med att äta nyttigt, efter att jag gått ner ca 4 kg började jag med lchf! men jag såg faktiskt resultat väldigt tidigt eftersom jag åt lchf, tränade mycket och verkligen skötte mig! Har du börjat med lchf? Har du sett några resultat?



Men när jag nått min målvikt ca 2 månader senare så såg man verkligen "före/efter" resultat!




Kom ihåg mig?