ADVENTURES! :D

Som ni förmodligen märkte så funkade det inte att updatera bloggen från mobilen igår eftersom mitt internt knasade vart vi än befann oss. Jag försökta uppdatera flera gånger men mobilen ville verkligen inte samarbeta med mig. Men jag sammanfattar dagen så ni får veta vad vi gjorde. ♥

Vi åkte från Stenungsund vid 11 efter att vi ätit frukost, hämtat mina skridskor i ishallen och hämtat upp Arvid & Jeanetta som också skulle med in till Göteborg. Vi var framme på Heden vid 12 då vi fick åkt skridskor och spelat hockey i ungefär 2 timmar. Det var riktigt roligt att spela och tiden bara flög iväg. Vi fick även fotat lite med fannis kamera som kommer ut så fort Fannii skickar dem till mig. :) När vi började frysa från topp till så så började vi röra oss mot bilen. Vi åkte från Heden och parkerade vid Ventralen för att gå till Espresso House i Nordstan för att fika, men när det var fullt både där och på EH på Arkaden fick vi promenera vidare till Nk för att se om det var mindre folk där, men icke sa nicke - lika proppfullt där men det fick bli där vi fikade endå. Vi lyckades väl pricka tiden då ALLA skulle fika såklart hehe. Menmen, vi fick i alla fall fikat och knött oss ner bredvid några randoms i soffan. Kändes nästan som att vi fick gå runt hela Göteborg innan vi hittade platser eftersom det verkligen var fuuuuuuuullt av människor där igår! Det som slet oss från Espresso House var parkeringstiden... som gick ut så vi hade inget annat val än att dra oss mot bilen trots att det var Realisation på hela Nk vilket fick oss att vilja stanna hehe. Men böter lockade inte särskilt mycket så vi drog oss mot bilen och mot Stenungsund efter en väldigt mysig dag i stan med mina underbara vänner. Jag och Michelle släppte av Fannii i Stora Höga, Arvid och Jeanette i Stenungsund och åkte sedan upp till ishallen igen för att lämna alla grejer. Sedan åkte vi hem och lämnade bilen hos mig, bytte om, bytte bil och åkte upp till Michelle. Hon gjorde sig i ordning medan jag kollar lite Gossip Girl då vi sedan när hon var klar kollade Konståknings EM och åt tacos vilket var riktigt gott och behövligt för vi var sjukt hungriga efter 9 timmar utan mat. ♥

Jag hade en super mysig och rolig dag/kväll igår och det hoppas jag alla andra som medverkade och var med mig/oss också hade. Michelle körde hem mig vid elva då hon skulle till Kenny och jag skulle sova. Jag somnade näst intill direkt och sov runt nio timmar inatt så nu är jag pigg å gla. Idag ägnas dagen åt plugg, en svenska uppgift som ska in, en naturkunskap uppgift som ska vara klar imorgon och en stretchningsövningsgrej till specialidrotten som ska redovisas imorgon men klockan är bara halv 12 och jag är typ klar så det väntas en lugn dag för min del. Ska förmodligen ut och åka fyrhjuling en stund och kanske spela hockey på dammen sedan, men får se hur det blir. Ha en super söndag, ta vara på sista helg dagen - Kram!

<3
bäst
<3
S
<3



Kom ihåg mig?