Tjugonionde februari, skottår!

Har ju helt glömt bort att det faktiskt är den tjugonionde februari idag, det händer ju endast var fjärde år eftersom det är skottår detta året. ♥ Inte för att det är jätte speciellt men endå, bra att påminna för dem som glömt. Idag började skolan 8.35 då jag åkte buss från Amanda till torget och sedan tog en morgonpromenad med Kristoffer till skolan. Hade matte, samhällskunskap och religion under morgonen och sedan på rasten gick jag till gymmet och sprang på löpband. Efter lunchen hade vi engelska då vi läste upp våra tal vi har skrivit inför FN-rollspelet vi har nästa veckan på skolan. Sedan gick jag och Alice mot torget i det underbara vårvädret med glajorna på - då hon skulle till körskolan och plugga & jag skulle vidare till thaien för att luncha med mamma. På thaien möter träffade vi Michelle & Jacqueline så vi fick trevligt sällskap när vi åt! Sedan åkte jag och mamma och handlade för att sedan dra vidare hemåt! :) Har suttit hemma nu hela eftermiddagen och inte behövt göra någonting alls som har varit riktit skönt. Att bara göra det man känner för som idag var att sitta och lyssna på musik och bara ta det lungt.

a
När vädret är så underbart som det var idag kan man ju inte göra annat än att längta till sommaren då solen skiner på dagarna, det är varmt och skönt och man har sommarlov! Denna sommaren ska jag hinna med att göra mycket har jag bestämt - samtidigt som jag ska hinna jobba mycket och tjäna massa cash.

Haha jaa men precis!:D jag känner jättemycket skillnad! Jag äter nästan bara thaimat:)

sv; Aw, tack! Lagt till dig nu :) Blev nummer 19 tror jag.

Haha jaa precis! Det är sjukt gott!:D

sv; Jag går i fotboll, dusjälv? :)

Jaa!:D

Javisst kan vi göra det, säg till när du följer mig och vilket nummer du blev, så lägger jag till dig då:D

kram

Sv: härligt! det är bara bra med mig också :)

vad gör du ikväll då? :D

Jag följer dig nu och blev nummer 21 :D

följer dig nu ^^ Länk-byte nu?

sv; Kul! :) Hur länge har du åkt konståkning?

Sv: okej, kul! :)

jag chillar bara och så :)

Jaa:D

Jag kommer vara borta mellan torsdag kväll-måndag efter skolan. = ingen bloggning!:( Så jag fick en ide.. Att mina läsare skulle få göra ett inlägg! Det skulle vara kul ifall du ville göra ett inlägg i min blogg! Enkelt & kul.

Läs inlägget här: http://randomanonym.blogg.se/2012/february/gastblogga-i-min-blogg.html#comment

fin blogg!



Allt bra med dig ?

Sv; inte jag heller men måste nog inskaffa mig en :D

canon eos 550D

tack :)

åh, härlig bild! :)

svar: Är också riktigt sugen på att shoppa!

sv; Jag har spelat i snart 9 år, men jag är ju bara snart 13 år, hoho :)

sv; haha aa !

Allt är bra med mig !

Hänt idag då ? :D

Sv; yees :)

SV; Tack! :D Den kostade 199 kr :)

ida

åh jag länkar också till sommarn!

Sv: låter kul! Jag ska gå på powewalk med pappa på morgonen. Senare ska jag hem till en kompis:)

Sv: hehe ja! :)

Kikar in och önska dig en trevlig kväll! :D

Har inte en aning om vem det är tyvärr haha..

Men det finns 2 släkter med namnet hahne, så kan hända att han hör till den andra ;)

sv: okej, jadå :)

görs?

Bloglovin' byte? :)

Svar: Härligt lagt till dig med :)

oj vad kul! Beda går i fotboll men jag slutade för ett halvårsedan:)

sv: Tack så jättemycket! Så glad jag blir :D

himla söt blogg du har!

bloglovinbyte?

kram

:)

sv: nu följer jag dig också! :D

Hon är jätte vacker :)

ja absolut det är hon :)

sv: Haha håller med :D Men älskar min Samsung, den är riktigt bra :D

Åh tusen tack underbara du!♥

sv; ja jag har faktiskt funderat på det, men det verkar så svårt. hahha! :D

Gud vilken fin blogg!! :)




Kom ihåg mig?